Half-gevorderdencursus

Je kunt al dertig minuten hardlopen onafgebroken volhouden, maar je weet dat je meer kunt. Je wilt je grenzen verleggen, je conditie verbeteren, of je zoekt de stimulans van lopen in een groep, dan is de Half-gevorderdencursus iets voor jou.

Rooster Half-gevorderdencursus April-Juni 2019

Inschrijven doe je door onderstaande linkjes te volgen: je betaalt dan met iDeal via onze zustersite van Hardlopen Amsterdam.

locatietrainingtijdstipstartVormduurprijstrainerStartpunt 
Rotterdam VroesenparkHalf gevorderd niveau Imaandag 19:3008-04-19cursus13 weken130,-KristianTennispark Blijdorp= VOL
Rotterdam VroesenparkHalf gevorderd niveau IImaandag 19:3008-04-19cursus13 weken130,-PaoloTennispark Blijdorpinschrijven
Rotterdam VroesenparkHalf gevorderddonderdag 19:3011-04-19cursus13 weken130,-PaoloTennispark Blijdorpinschrijven

Inschrijven doe je door onderstaande linkjes te volgen: je betaalt dan met iDeal via onze zustersite van Hardlopen Amsterdam.
Wil je instromen? neem dan contact op!

Rooster Januari-maart 2019

locatietrainingtijdstipstartVormduurtrainerStartpunt
Rotterdam VroesenparkHalf gevorderd niveau Imaandag 19:3007-01-19cursus13 wekenKristianTennispark Blijdorp
Rotterdam VroesenparkHalf gevorderd niveau IImaandag 19:3007-01-19cursus13 wekenPaoloTennispark Blijdorp
Rotterdam Kralingse BosHalf gevorderddonderdag 19:3010-01-19cursus13 wekenPaolobij Brasserie Woodz

Startlocaties

Kralingse Bos

Bij Brasserie Woodz: Langepad 9, 3062 CJ Rotterdam.

Vroesenpark

Bij Tennispark Blijdorp: Stadhoudersweg 181,3039 MC Rotterdam.

Fit en gezond door hardlopen

Tijdens de cursus zul je merken dat hardlopen leuk is. Al na enkele keren gaat je conditie met sprongen vooruit en je lichaam, maar ook je geest verandert positief. Hardlopen is dé activiteit om calorieën te verbranden, waardoor spiermassa toeneemt en de hoeveelheid vet in het lichaam vermindert. Je zult merken dat je voedingsbehoefte verandert. Je krijgt vaak minder zin in ongezonde dingen, zoals vette snacks, en juist meer zin in gezonde voeding, zoals fruit en groenten. Maar wees wel alert op het compensatiemonster! Want als je meer gaat trainen dan krijg je ook meer trek.

Inhoud van de cursus

In de cursus train je in een groep onder leiding van een trainer die jullie gedurende 13 of 15 weken ruim een uur per week zal begeleiden om aan het eind van de cursus ca 60 minuten achtereen te kunnen hardlopen. Daarnaast krijg je een hardloopschema om alleen, of samen met je hardloopmaatjes (die je ongetwijfeld zult opdoen in de cursus) te trainen. In deze hardloopcursus krijg je afwisselende oefeningen die je looptechniek en kracht bevorderen en breid je je uithoudingsvermogen en conditie uit.

De Half-gevorderden cursus wordt op verschillende locaties gegeven. Op sommige locaties verdelen we de half-gevorderden groep in Niveau I en Niveau II. De trainingen van Niveau I zijn minder intensief dan de trainingen van Niveau II.


Doe jij ook mee met de half-gevorderdencursus?